Cara mudah untuk kuruskan badan anda untuk sihat dan menawan!


Saya sudah mencapai berat badan ideal saya berdasarkan BMI. Anda bagaimana pula?
Turunkan berat badan anda dengan mudah dan SELAMAT dengan menggunakan Alpha Lipid SD2 yang mampu membantu anda menurunkan berat sekitar 3-5 kg seminggu!

Jangan tunggu sehingga penyakit datang menziarah anda!

Saya dah jalankan full blood test and amat bagus overall result especially on kidney kerana ramai takut bila guna product diet New Image ini.Urea saya 4.8 (Normal2.3 – 7.8), Creatinine 96 (normal Male 60).

Test GFR mmg extra test kawan Dr. saya suruh test sebabtu very specific untuk kidney.Kalau bacaan rendah ada renal failure atau kegagalan buah pinggang.

Yg tinggi ialah uric acid sebab dalam diet saya skrgni saya byk makan lamb chop n steak n seafood.Tapi boleh advice kawan2 kita lebihkan makan ayam dan ikan jika tak nak tinggi asid urik dalam badan.Tapi sekarang ni dah jarang saya kena gout sebab bila berat bada menurun, badan akan cepat buangkan asid urik yang berlebihan dalam badan kita.

Ni boleh test sendiri di klinik kawansaya, Klinik Sahril, C-66-G, jalan PDR 5,Pusat Perniagaan Desa Ria 2, 43300,Balakong.Cuma RM180.

Hubungi saya segera untuk tawaran istimewa minggu ini untuk pembelian 2 tin dan 4 tin!

Yusoff
0193090711

About knowledgecentre

Assalamualaikum dan Salam sejahtera Thank you and terima kasih for visiting my humble blog. Saya ialah seorang guru dan trainer bahasa Inggeris sepenuh masa semenjak 2006 tetapi saya telah berkecimpung dalam bidang latihan semenjak 1996 lagi. Buat masa ini kursus-kursus bahasa Inggeris saya dibuat di pusat latihan saya di Sunway, Petaling Jaya. Saya juga menjalankan kursus untuk syarikat-syarikat korporat dan pernah melatih pekerja-pekerja dari:- i. KWSP ii. Kementerian Kesihatan Malaysia iii. Jabatan Perangkaan Malaysia iv. FAMA v. Majlis Daerah Gombak vi. Jabatan Kesihatan Terengganu vii. Kementerian Pertahanan viii. SCA Packaging Malaysia ix. Platinum Victory Sdn. Bhd. Antara kursus-kursus yang saya tawarkan ialah:- i. Fundamentals of English Grammar ii. English grammar for business communication. iii. Basic English conversation. iv. Practising proper English at your workplace. v. Public speaking vi. Intermediate English grammar - The verb tenses Saya boleh dihubungi di cikgutuition@yahoo.com atau di 0193090711. Mohd Yusoff Noordin
This entry was posted in Produk diet dan kesihatan New Image. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

